uutiskirjeet -

Uutiskirje 9/2023 on ilmestynyt!

Vuosi lähenee loppuaan, ja AKE-tiimi puurtaa jo ensi vuoden sisältöjen parissa. Teemana on Hyvä jakoon, ja aiomme entistäkin enemmän kiinnittää huomiota hyvien käytäntöjen, tiedon ja osaamisen jakamiseen. Ensi vuoden koulutustarjonnassa korostuvat osallisuus, moninaisuus ja vuorovaikutus sekä resurssiviisaus. Onko kirjastossasi hyvä käytäntö, osaaja tai onnistuminen, jonka haluaisit jakaa?

Kerromme uutiskirjeessä alkuvuoden tarjonnasta. Tarjolla on runsaasti etäkahveja eri teemoista. Ruotsinkielisiä kirjavinkkejä on jaossa kolmipäiväisessä Bokkarusellen-tapahtumassa. Alkuvuonna tarjoamme myös koulutusta mm. esiintymisestä ja kirjastoenglannista.

Vuoden lähestyessä loppuaan on aika pysähtyä ja hengähtää, juhlia onnistumisia ja armahtaa riittämättömyyttä. Miten kulunut vuosi on mennyt ja mitä mieltä olet AKE-toiminnasta? Vastaa kyselyymme ja voita hyvä mieli. Uudenmaan kirjastoissa tehdään hienoa työtä, AKE-tiimi kohottaakin maljan jokaiselle Uudenmaan kirjastolaiselle!

Rauhaisaa joulun aikaa ja hyvää uutta vuotta jokaiseen kirjastoon!

AKE-tiimi Tiina, Elina & Jan