koulutukset -

Uutiskirje 7/2023 on ilmestynyt!

Syksy etenee vauhdilla, ja on aika suunnitella tulevia hankkeita. Aluehallintoviraston kehittämisavustusten haku alkaa 26.10. ja päättyy 30.11. Millainen olisi hyvä hanke ja mitä ottaa huomioon hakemuksessa? Uutiskirjeessä voit tutustua hanke-esittelyyn ja lukea lisää AVIn tulevista hankeinfoista.

Marraskuussa on kaksi eri livetilaisuutta kiinnostavista teemoista. Uudenmaan kirjastopäivässä 17.11. Oodissa aiheena on tänä vuonna lukemisen voima. Mitä on shared reading ja miten kirjallisuus voi edesauttaa hyvinvointia? Viikin kirjastossa 24.11. pureudutaan puolestaan kirjastojen tekemään ympäristötyöhön. Tervetuloa mukaan kaikki ympäristötietoisuuden ja -toiminnan kehittämisestä kiinnostuneet!

Tietopalvelun tulevaisuudesta käytiin 10.10. kiinnostavaa keskustelua Pasilan kirjastossa. Päivän tallenteet tulevat kaikkien katsottaviksi Kirjastokaistalle ja voit tilata omalle kirjastollesi tai kimpallesi työpajan aiheesta. Ole yhteydessä AKE-tiimiin, jos aihe kiinnostaa.

Paljon muutakin kiinnostavaa on vielä syksyn aikana tulossa. Kurkkaa lisää linkkien takaa.

Voimia pimenevään syksyyn,

AKE-tiimi Tiina, Elina & Jan