Kädet tabletilla, digiopastustilanne meneillään.

Celia-kahvit

• 14.11.2024
  • Teams

AKE Porvoon järjestämillä etäkahveilla kuullaan ajankohtaisista kirjastoalan kuulumisista. Tällä kertaa vieraana on Saavutettavuuskirjasto Celia.

Saavutettavuuskirjasto Celiaan on tulossa muutoksia tulevan vuoden aikana. Muutokset koskevat yleisissä kirjastoissa mm. asiakkaiden rekisteröintiä ja äänikirjakokoelmia, joten niistä kannattaa olla kartalla kaikkien kirjaston asiakaspalvelussa työskentelevien.

Muutoksista kertoo asiantuntija Celian kirjastopalveluista. Tilaisuudessa kuullaan mielellään kirjastokentän kommentteja ja vastataan kysymyksiin. Tervetuloa mukaan!

Kenelle?

Celia-kahveille ovat tervetulleita kaikki asiakaspalvelussa työskentelevät ja erityisesti SEVERI-verkoston jäsenet, joiden työssä Celia ja seniorit näkyvät paljon.

Ennakkoilmoittautumista kahveille ei tarvita. Osallistumislinkki jaetaan myös suoraan SEVERI-verkoston jäsenien sähköposteihin.

Andra liknande evenemang