• Teams

Kirjastotyö on hyvin itseohjautuvaa, ja ajanhallinta ja itsensä johtaminen on usein työntekijän omalla vastuulla. Työ voi olla pirstaleista ja välillä tuntuu, että lankoja on hankala pitää käsissään. Miten Office 365-työkalut vastaavat ajanhallinnan tarpeisiin?

AKE Porvoon järjestämässä ajanhallinnan koulutuksessa Eduhousen kouluttaja Marko Ekroth avaa esimerkkien avulla erilaisten ajanhallinnan työkalujen hyödyntämistä työssä. Omien töiden suunnittelu helpottuu, kun osaat valita oikeat työvälineet itsellesi sopivaan käyttöön. Koulutuksessa käydään läpi ajanhallinnan periaatteita ja tutustutaan käytettävissä oleviin välineisiin.

Kenelle?

Koulutus on suunnattu ensisijaisesti Uudenmaan alueen yleisten kirjastojen työntekijöille. Koulutus soveltuu kaiken tasoisille Microsoft Office 365-ympäristöjen käyttäjille, jotka haluavat tutustua ajanhallinnan sovelluksiin. Osallistujalta toivotaan perustietotekniikan ymmärrystä.