uutiskirjeet -

Uutiskirjeessä koostetta syksyn koulutuksista

Reppuja ja lapsia kirjaston lastenosastolla.

Tutustu syksyn koulutuskalenteriin!

Elokuussa kierrämme kirjastoja perinteiseen tapaan kirjastofillaroinnin merkeissä. Lisäksi muistelemme alkukesän hetkiä kirjastopäivillä Maarianhaminassa ja Kuopiossa. Koulutussyksy alkaa ympäristötyön ja kouluyhteistyön etäkahveilla, syyskuussa luvassa on asiaa musiikin tiedonhausta ja suosittelusta, neuromoninaisuudesta, varautumisesta ja osallisuudesta. Kaksikielisille kirjastoille ja kaikille ruotsin kielestä kiinnostuneille järjestämme 22.10. ruotsinkielisen koulutuspäivän Kirkkonummella Fyyrissä, tule siis mukaan!

Muistathan teemamme Hyvä jakoon, vinkkaa meille hyvistä käytännöistä, projekteista ja materiaaleista, joista voisi olla muillekin kirjastolaisille iloa. Ensi vuoden suunnittelu on täydessä käynnissä, kannattaakin kertoa ajankohtaisista toiveista kyselyssämme.