Kirjan sivut ovat auki ja niistä lentää tähtipölyä.

Mielikirjapäivän lanukahvit: Hittejä ja huteja

• 10.10.2024
  • 13:00 - 15:00
  • Teams

10.10.2024 klo 13-15

AKE Porvoon LANU-verkosto (Lasten- ja nuorten kirjastotyötä Uudellamaalla) järjestää Aleksis Kiven päivän ja Suomalaisen kirjallisuuden päivän kunniaksi Mielikirjapäivän lanukahvit, joilla jaetaan kirjavinkkejä.

Kahveilla käydään vapaamuotoisesti läpi pääasiassa tämän vuoden hittejä ja huteja. Vinkkaukseen voi osallistua anonyymisti, mutta voit myös halutessasi valmistautua esittelemään kirjoja äänen ja kameran kera.

Vapaamuotoinen vinkkauspiiri on suunnattu kaikille lasten- ja nuortenkirjastotyötä tekeville kirjastolaisille. Tavoitteena on jakaa matalan kynnyksen vertaistukea vinkkaamiseen. Voit tulla mukaan vinkkaamaan kirjoja tai kuuntelemaan, mitä vinkattavaa muilla on!

Ohjelmassa

Klo 13-13.30 Kuvakirjat: Hittejä ja huteja

Klo 13.30-14.15 Alakouluikäisten kirjat: Hittejä ja huteja

Pieni tauko