Uusi kurssi Palvelumuotoilu Libopissa

Post it -lappuja seinällä ja teksti Make it happen.

Uusi kurssi Palvelumuotoilu Libopissa

Miten ottaa asiakkaiden tarpeet huomioon parhaalla mahdollisella tavalla? Suunnitteletteko jonkin palvelun kehittämistä, mutta ette tiedä miten aloittaa? Palvelumuotoilu voi olla tähän ratkaisu.

Palvelumuotoilu on menetelmä, jossa asiakas on keskipisteessä, ja lähtökohtana ovat asiakkaiden tarpeet ja kokemukset. Menetelmän avulla voidaan kehittää palveluita mahdollisimman käyttäjäystävällisiksi ja merkitykselliseksi. Tule mukaan oppimaan palvelumuotoilun perusteita ja saamaan ideoita, miten palvelumuotoilua voidaan hyödyntää juuri sinun kirjastossasi! Kurssin suoritusaika on noin viisi tuntia.

Löydät kurssin Libopin Kirjastojen yhteiset -kurssikategoriasta. Kurssiavaimen saat Elinalta. Jos et ole vielä rekisteröitynyt Liboppiin, se onnistuu liboppi.fi -etusivulla Rekisteröidy-painikkeen takaa.

Ei kommentteja

Pahoittelut, kommentointi on suljettu tällä hetkellä.