Miltä näyttää asiakaspalvelun tulevaisuus?

Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Miltä näyttää asiakaspalvelun tulevaisuus?

15.1.2020 klo 13:0016:00

Lapsi katsoo kiikareilla.

Kolmen tunnin tehoiltapäivässä haetaan kasvuvoimaa palvelumuotoilusta ja sukelletaan asiakaspalvelun tulevaisuuteen.

Lähde kouluttaja Jalmari Eklundin matkalle mukaan kehittämisen ja erinomaisuuden tielle!

Ohjelma

13–13.10 Tervetuloa! AKE Porvoo 2020
13.10–14.10 Palvelumuotoilusta kasvuvoimaa kirjastotoiminnan kehittämiselle
14.10–14.30 Iltapäiväkahvit
14.30–15.30 Miltä näyttää asiakaspalvelun tulevaisuus? Case Taplause ja asiakkaan kuuntelu menestystekijänä
Palautemies, toimitusjohtaja Mirko Lännenpää, Taplause Oy
15.30–16 Tuumasta toimeenpanoon! Tärkeimmät kehitysideat hyötykäyttöön

Ilmoittaudu

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään tiistaina 7. tammikuuta.

> Ilmoittautumislomake

Lisätietoja

Lisätietoja koulutuksesta antaa Anne Suvanto, anne.suvanto@porvoo.fi, 040 663 7588.

Koulutusohjelma on osa Porvoon kaupunginkirjaston alueellista kehittämistehtävää ja se on tarkoitettu yleisten kirjastojen henkilökunnalle Uudellamaalla.

Tiedot

Päivämäärä:
15.1.2020
Aika:
13:00–16:00

Tapahtumapaikka

Keskustakirjasto Oodi, Kuutio
Töölönlahdenkatu 4
Helsinki,
Kotisivu:
https://www.oodihelsinki.fi/