Asiakaskokemus menestystekijänä 4.9.

Asiakaskokemus menestystekijänä 4.9.

AKE Porvon syyskausi käynnistyy palvelukulttuurin korkean paikan leirillä 4. syyskuuta Pasilan kirjaston auditoriossa Helsingissä. Mitkä ovat menestyvän palveluorganisaation parhaat kehittämiskeinot? Miksi asiakaspalvelu on tärkeämpää kuin koskaan aikaisemmin?

Tehokkaan kolmen tunnin aamupäivän vetää asiakaspalveluhenkinen työyhteisövalmentaja ja palvelukehittäjä Jalmari Eklund. Eklund on myös samana päivänä alkavan Asiantuntijasta asiakkaantuntijaksi -koulutuohjelman vetäjä. Aamupäivän korkean paikan leiri on kaikille avoin tilaisuus, iltapäivällä Eklund jatkaa koulutusohjelmaan osallistuvien kanssa samassa tilassa.

Aika

Keskiviikko 4.9. klo 8.30‒12

Paikka

Pasilan kirjasto, auditorio, Kellosilta 9, Helsinki

Ohjelma

8.30‒9 Aamukahvi (AKE Porvoo tarjoaa)
9‒10.30 Miksi asiakaspalvelu on tärkeämpää kuin koskaan aikaisemmin
– ammattiylpeyden merkitys osana asiakaskokemusta
– ammattiosaajasta asiakkaantuntijaksi
– kilpailijaa parempi asiakaskokemus, käytännön näkökulma
10.30‒10.45 Tauko
10.45‒12 Menestyvän palveluorganisaation parhaat kehittämiskeinot
– asiakkaan aktiivinen kuuntelu ja osallistava kehittäminen
– asiakaslähtöiset ideointimenetelmät
– parhaiden palveluyritysten asiakaspalvelun menestysreseptit

Ilmoittaudu

Ilmoittaudu koulutukseen viimeistään tiistaina 27. elokuuta osoitteessa https://link.webropolsurveys.com/S/986FF481E8073E1C.

Koulutuksen järjestää Porvoon kaupunginkirjasto, alueellista kehittämistehtävää Uudellamaalla hoitava kirjasto.

Koulutus on osallistujille maksuton, mutta osallistujat vastaavat itse matkustus- ja ruokailukustannuksistaan. Kahvit tarjoaa AKE Porvoo. Mikäli ilmoittautuneita on enemmän kuin paikkoja, ovat Uudenmaan kirjastoammattilaiset etusijalla koulutukseen.

No Comments

Post A Comment